Klassisk fredagkväll hos Tegenfeldt/Norberg.

2014-03-14 18:40:42 Everyday life.
» Kommentarer(1) «





Jag är en riktig sucker för ost! Detta är min favorit ost, Saint Agur. Det är en mögelost, ja, men det går inte att jämföra med ex. En kvibille mögelost.. Smaken på denna är så det smälter i munnen. Krämig och inte alls skarp på något sätt! Självklart gör den sig bäst med ett glas rödvin :)

Jag köper ofta ost istället för godis, jag är ingen godisälskare. Självklart ibland, men helst en god oooossst! Har några bra tips på ostar? 

Utom att köpa denna godingen så har jag vart och provat glasögon idag. Kommer upp senare på bloggen, vill ju ha smakråd. Håll utkik.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag åt den till pepparkakor i julas. Jättegott!
Kram!

2014-03-15 @ 07:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback