Resor.

2013-02-07 12:17:50 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


Grekland, Azorerna, Italien.. det är några resor som jag har gjort tillsammans med min Johan.
 
I år ska vi åka till Turkiet tillsammans till sommaren, jag har precis kommit hem ifrån Istanbul där jag var med min mamma på en weekend. Det var häftigt, allt är så stort! Det bor 15 miljoner människor i Istanbul officiellt, inofficiellt bor det 20 miljoner människor där. Totalt bor det 75 miljoner människor i Turkiet, 20 MILJONER! I Sverige bor det ca 9 miljoner männiksor totalt, dom har alltså klämt in 2x Sveriges befolkning i Istanbul. Det är helt sjukt.
 
Jag tänkte visa lite och skriva om de resor som jag har gjort, när jag räknar så har jag befunnit mig utomlands ett par gånger, mycket att tacka till min mamma som har jobbat för reseföretag hela sitt liv och vi har haft förmånen att kunna åka utomlands väldigt många gånger.
 
Något man inte ska underskatta heller är vinterresor, jag älskar att åka skidor. Jag har vart i Svenska fjällen men också haft turen att få åka skidor i Franska alperna under en tid. 
Ett litet urval av vart jag har varit, jag har tyvärr inte bilder ifrån alla resorna eftersom jag var betydligt yngre när jag besökte endel länder. Men jag tänkte skriva om olika resmål jag vart till, även resmål jag skulle vilja åka till.
 
Fortsättning kommer.. Rimini får bli mitt första resmål att skriva om.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback