To be.

2011-10-20 12:22:18 Everyday life.
» Kommentarer(3) «


Jag älskar att vara jag!


Jag är så glad för allt som jag har, min familj, mina vänner, mitt jobb och naturligtvis världens bästa pojkvän!
Ibland får jag såna "längt-dagar" eftersom det är så långt till min familj, man får ha sådana dagar.
Jag tänker väldigt ofta på min familj. När jag flyttade hemmifrån för ca 6år sedan tyckte jag att jag var så vuxen!
Hallå jag var 19år och tog studenten dagen innan jag flyttade.. vuxen.. nja..
Idag 6år senare känner jag väl mig inte "mamma-vuxen", jag menar, min mamma är en vuxen människa men jag är ju barn? Eller nåt mittemellan där. Fast jag tror att man känner så tills ens föräldrar inte finns längre.. kanske hela livet.
Poängen då?
Jag har ett mycket mer stabilt liv nu än vad jag hade då, det är väl inte så konstigt heller, jag har ett jobb som jag tycker om. Jag har träffat världens underbaraste Johan som jag nu bor tillsammans med, jag skulle kunna skriva en hel uppsats om bara honom :)
Jag har min mamma och min pappa som har det bra, båda är glada och lyckliga med sina respektive Peter och Christina som jag också tycker väldigt mycket om!
Sen har vi ju Henrik, Linnéa och lilla Lo, här finns det något som skrämmer mig.
Lo är alltså min brors barn och jag har redan dåligt smavete för att jag vet att jag inte kommer att vara med henne så mycket som jag vill när hon växer upp! Jag vill inte bli en faster som bor i Nyköping.. som kommer hem på jul ungefär och som Lo inte vet vem det är. Fast mitt liv är ju här.
Sist men inte minst.. mina vänner som inte bir där jag bor. Ioförsig så bor vi på lite olika ställen allihopa, men jag vill att ni ska veta att jag tänker på er alla, nästan varje dag.
Anna, Carro, Matilda, Elin, Frida, Emelie.



<3 till er alla.



Men jag är glad att alla finns!

Kommentarer
Postat av: Linnéa - Mamma till Lo

Du kommer aldrig bara vara faster som bor i Nyköping!!! För du är verkligen såååå mkt mer! Vi älskar och saknar dig <3

2011-10-20 @ 15:00:17
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/
Postat av: Carro

Du är så värd att älska ditt liv, och jag tänker på dig varenda dag oxå.. Puss min solstråle =)

2011-10-20 @ 20:47:10
URL: http://carolinmann.blogg.se/
Postat av: emelie

saknar saknar saknar

ja, hjälp vad jag saknar din röst!! men inte nog med det, jag saknar hela dig!! hoppas få kramas med dig snart.. ja, visst vore det något? :) pussar, kramar och kärlek min lilla

2011-10-22 @ 22:30:32
URL: http://emelielennartsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback