Coffee.

2011-01-13 21:23:12 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


Idag dricker jag Café latte, bara för att jag kan, bara för att det är lyx, bara för att jag är värd det!
Det är vardagslyx för mig.

Idag har vart en bra dag! Jobbat, gjort stan och städat naturligtvis. Jag mår bra när jag får jobba på mitt jobb. Fick dock ett tråkigt besked idag att en kollega ska sluta men jag är glad att hon fått ett jobb som hon verkligen vill ha. Mina åtta timmar kändes som max 3 de gilar vi! Fruktansvärt trött efter jobbet så jag tog en "power nap" på 2 timmar nästan haha! Pigg och vaken är jag nu uppe och funderar vilken film jag ska slå på de sista timmarna på dygnet.



.A lot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback