Bloody Sunday.

2011-01-16 12:05:07 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


Helt sjukt hur fort en helg kan gå!
Fredag bjöd på mycket trevligt sällskap, met & dryck samt skratt & åter skratt.. Middag här hemma med tjejerna goda drinkar & tjejsnack såklart! Vi begav oss till Fika för fortsatt drinkrace.. sen kan man ju undra varför jag drar ett shotrace 10 min innan jag går därifårn? IQ = 0.
Gick hem till ett nyktert sällskap & kände mig sådär smart.. men jag blev accepterad trotts att jag såg dubblet ca 1 timme på tvn.. haha!! I like me..

Lördag? Kändes som Söndag hela dagen.. sov läänge med mys, intog special frukost för att sedan däcka i soffan x-antal timmar innan magen behövdes fyllas på igen, Tacos! Avslutade kvällen med en väldigt inspirerande middag på Rhodos.
Jag har gett mig fasen på att fixa det här nu! Sitter & kluddar i min bok, Jag SKA till Milano i Juni, så är det bara!

Söndag då? Söndag en gång till.. haha. Städa ska jag göra (somvanlgt) mycket också! Ishockeytävligsmatch i em..
Men precis just nu blir det kaffe.. mycket kaffe!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback