3.

2011-01-11 11:19:23 Everyday life.
» Kommentarer(1) «



Sunshine in my life.
   






Jordgubbar, det är det bästa som finns! Men jag saknar mina jordgubbar, give it to me!!

Jaha, somvanligt när man får inta soffläge kollar man på allt som man annars inte har tid med på tvn och jag har konstaterat att det är lika bra att inte kolla på tv mellan 10-16 för det är fruktansvärt ointressant.
Därför unnade jag mig igår några tidningar, kommer inte ihåg sist det inträffade.
Köpte ELLE, där hade dom naturligtvis "ditt livsastro 2011 i storformat" kunde absolut inte låta bli att läsa detta stycke om Vattumannen. Jag tror att livet blir vad man gör det till men jag kunde ju inte låta bli att läsa.. jag kände mig så äckligt prickad av det som stod! Så jag kanske blev lite nojig endå.

Jag har haft några av mina bästa dagar senast veckorna, walking on sunshine som min vän sa.
Idag går det massa kärlek till mina underbara vänner uppe i norr, Carro Elin Anna Matilda Linnéa ni är mina solstrålar. Samt en liten regnskur till Emelie (för du har så jäkla mycke sol endå så du behöver inge mer!!)


.Tell me everything's okey.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hihi visst är det enkelt, haha tänk att man kan älska någon som man aldirg har träffat! <3 Okej, då ska jag ta och fixa en design! :D Massor av kärlek till dig från oss tre <3

2011-01-11 @ 13:52:01
URL: http://linneaamandawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback