The other part.

2010-10-17 15:27:24 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


..är alltså själva maskinen som ska göra kaffet åt mig!



Detta kommer alltså bli min nya bästa kompis, på morgonen, efter jobbet på kvällen, när jag har besök.. you name it! Kaffet är inhandlat och nu hoppas jag den kommer på posten imorgon helst eftersom jag nu fått vänta heela helgen och tillhandahållit mig med standard Zoegas bryggkaffe!

 

Annars då? Jo jag klagar inte.. trevlig helg fint väder & allt det där!

Idag var jag på stan efter att ha vart på Hälsomagasinet och gjorde ett fynd. En snygg kavaj för under 500:- det kallar jag bra shopping! Ibland ska man ha tur.. endast en kvar.

 

Ikväll laddar jag för Gossip Girl! Nu åter till verkligheten och vanligt standard bryggkaffe!

 

Who the hell is gona beleve me when I don't beleve in my self.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback