Måndag.

2010-10-25 17:36:12 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


..Hur gör man?



Jag har ingen aning. Om någon vet kan den berätta för mig snälla! : )

 

Började en ny utbildning på jobbet idag som håller på i veckan. Den innehåller skadeståndslagen, trafikförordningen och trafiklagen. Låter kanske sådär halvintressant.. men det är jättekul! Sitter ju inte direkt och printar paragrafer utan det gäller att komma fram till "vems fel" det är när det säger pang p åvägen.. lite luddigt ibland men mycket intressant!

 

Helegn var super! Fredagens jobbäventyr var utan dess like.. skrattade så jag hade nackspärr nästan på kvällen!

Fick provköra nya Kia Sportage, Opel Meriva, Saab 9-5 och Saab 9-3.. lite småkär blev jag. Men budgeten kanske inte tillåter ett sådant inköp misstänker jag : ) Snaart så kanske!

 

Jag gillade min helg, a lot!

 

. Bien!! .

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback