I just.

2010-10-04 19:41:40 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


..want you to know who I am.


Idag har vart en tänkar dag. En riktig tänkar dag.. jag har inte haft någon sån på länge men dom kommer ju titt som tätt.

When do you start collide?
When does everything starting to come around like clouds and you stop telling your friends,
when do you feel like you can't separate things that is spinning around like me me me.
And I don't need you to know, do you want me to do. I just need you to see feel breath and learn.

Do you ever? Like me me me.
Don't you ever? Like me me me.

When do you start collide?
When does everything staring to fall in place, in my place everything is in order like me me me.



Underskattad låt som fler borde få höra :)


Jobbat extra länge idag, skönt å sita ensam när alla gått hem å få lite ordning på saker.
Baksidan va att jag nu är extra trött! Just nu vill jag ha en kaffemaskin med en knapp så det bara rinner rätt ner i koppen på några sekunder. Men eftersom jag är en vanlig tjej med lagomt bra saker så får väl jag som alla andra i landet lagom koka mitt eget kaffe i min kaffebryggare från Elgiganten. Surt.. haha!



Jag har varit där förut och jag är inte rädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback