Lördag.

2014-03-15 13:12:13 Everyday life.
» Kommentarer(1) «


God förmiddag!
 
Jag har haft en riktigt härlig lördag förmiddag, började med att vakna pigg och utvilad kl 08.15 ungefär. Vi klev upp och åt frukost, smoothie naturligtvis, idag med hallon och honung! Fruktbröd och kaffe naturligtvis också.
Sedan mötte jag upp Anna och gick på ett pass 10.15 Body attack, första gången för det passet. Sjukt jobbigt men roligt! Konditionsträning med intervaller och lite styrka, svetten rann kan jag lova! Nu är jag hemma igen i soffan med lunch i magen och en kopp kaffe. 
 
Jag skrev igår om glasögon, jag har (än så länge) endast glasögon på jobbet, terminalglasögon. Igår var jag på en ny synundersökning och jag behöver fortsatt bara ha glasögon på jobbet men med lite ner styrka i när jag sitter framför datorn, vilket jag gör, varje dag. Fick med mig 3 par hem som jag ska testa. Lite roligt!
det kommer bild när jag har på mig dem sedan så får ni gärna kommentera, såhär ser de ut i lådan. Vad tror ni? Något snyggt?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så kul att du bloggar igen! :) Jag ser fram emot att se dem på. Alla var fina men det är svårt att se vilka som passar dig bäst när det inte sitter på. ;)
Ha en fantastisk söndag min fantastiska vän! :)
Kram

2014-03-16 @ 08:46:06
URL: http://tillevill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback