Jul när?

2013-11-10 20:16:33 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


Hur länge ska man behöva vänta innan det är okej att börja med julen?

Idag har jag startat, hållit mig i ca två veckor och nu var det dags! Julmusik har spelats, jag har bakat saffransbiskotti och saffranslängder med mandelmassa och vitchoklad. Jag vart väldigt nöjd med båda bakverken! 

Två julklappar har också införskaffats, årets två första till mina småtroll Lykke och Lo, fasters små guldklimpar! 

Sitter just nu och väntar på hjärtat så vi kan få lite söndagsmys innan denna helg är slut. Ska nig bjuda honom på lite saffranskaka! De vann ju trotts allt mot Nacka stort idag.


Ha en mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback