Underbart jobbig helg.

2012-11-12 14:20:32 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


Min helg har spenderats i Sundsvall för att vara med mina nära och kära.
Det vart en konstig helg, men jag är glad att jag var där dessa dagar. Min mormor fick fara till himlen natten mellan lördag och söndag. Utan att gå in på närmare detaljer så var det bäst för henne men jobbigt för oss andra.
 
Det som känns så sjukt är att jag var där just denna helg när allting gick mot sitt slut.
Men det känns bra, det var någon mening med det och jag är evigt tacksam att jag fick säga det jag ville säga.
 
Nu är mormor uppe i himlen tillsammans med morfar, hennes mamma och pappa och hennes bror.
Krama alla ifrån mig är ni snälla <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback