Julkalender.

2012-11-12 14:26:14 Everyday life.
» Kommentarer(1) «


I år köpte jag den! Julkalendern ifrån Body Shop.
Jag köote den i guld. Det finns 3 st varianter, grön, röd och guld beroende på hur mycket man känner att man vill betala. Det tycker jag är bra! Tror ni jag längtar mer till December än vanligt?
 
Jag köpte den till mig själv, för att jag är värd den :) Jag kommer att lägga ut bilder på vad som är innanför luckorna från 1-24 december. Så håll utkik!
 
Precis som det står, det kommer att bli 24 DAYS OF JOY!
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Meeeh åååh! Vill också ha en! Låter ju jätte mysigt. Kanske får låta denna sida stå framme så att Martin kanske går förbi och ser. ;) Kan ju alltid hoppas att han tycker jag förtjänar en jag också! :P

Kram

2012-11-13 @ 19:17:30
URL: http://tillevill.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback