Tisdag.

2011-03-22 12:16:32 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


Jag har: snor i näsan, hosta o Alvedon + Cocillana som mina bästa vänner, vilka vänner sen!

MEN, jag har också: en Seat Ibiza o en äckligt snygg vår jacka.

Jag tror jag gillar dom två sistnämnda sakerna liite bättre än de första.
Jag ligger alltså i sängen hemma o hostar/snorar/sover för tillfället.. detta har nu pågått sedan Söndsag natt ungefär o jag kan inte bärga mig tills det är över!

Helgen? Lugn Fredag med mat o pyssel som sedan över gick till Lördag o avfärd mot Sthlm geela dagen.
Först var vi till Scandic Sollentuna o lyssnade på en massa inspirerande människor som sysslar med nätverkande.
Efter det var vi bjudna på middag hos Joanna o Fredrik med tillbehör som var väldigt god. Drinkarna med för den delen. Söndsagen var lugn o skön som den ska vara..


Jag gillar min jacka den är från MQ Peak Performance, finns i svart också om man tycker att det är bättre.. skynda dig om du vill ha en för dom gick åt snabbt här! Saker som kostar.. undrar vad min plåmbok tycker? : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback