Tillskott.

2011-03-05 18:56:56 Everyday life.
» Kommentarer(2) «


Veckans grej: JAG HAR KÖPT MIG EN BIL!

Japp, den är min min min, en liten svart Seat Ibiza. Helt i min smak, dessutom passar den min image haha!
När jag kom in i bilhallen bara skrek den mitt namn, MADELEEEEENE -Köp mig!!
Efter lite provkörning ich expertråd, förhandling och diverse telefonsamtal så bestämde jag mig.
Det tråkiga är att jag inte får den förrens i slutet av nästa vecka.. men den som väntar, väntar ALLTID för länge.. eller hur var det?




Glad är rätt ord!

Nu sitter jag och väntar på Malin, vi ska göra tacos (tydligen är det tjejerns grej att laga mat..)
men eftersom det finns rödvin att ha som sällskap så är det okej.
Sen blir det middag för fyra med lite spel och alkohol naturligtvis!!

Åter till spisen :)
Hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag tänker ha!


Kommentarer
Postat av: Christina

Snygg!! Den passar dig perfekt!!

Kram

2011-03-08 @ 08:16:27
Postat av: Madelene

Att den gör!! Lite less på att behöva vänta på den bara.. men snart står den här utanför :)

2011-03-08 @ 18:55:54
URL: http://madelenetegenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback