Tacokväll.

2011-03-06 12:14:55 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


Jag säger som Adam sa igår: -Tänk om man kunde få en sånhär kaffe på Måndagmorgon!
Bjöds på fruktansvärt bra kaffe igår här hemma.. En vanlig kopp svart kaffe tillsammans med ca en 12.a Xante och en skvätt mjölk. Kommentar från Johan: -Kan man fortfarande kalla det där kaffe?
Tveksamt säger jag.. vipps så var den slut, liksom två flaskor skumpa rödvin och ett antal öl.. en bra kväll helt enkelt. Vi åt också.. Tacos!

Jag var tydligen inte så smart som jag trodde och förlorade spelutmaningen varpå jag tydligen skulle få ett straff (tydligen min idé.. ) ett tag var dom inne på att jag skulle kliva upp och tvätta Malin och Adams tvätt kl sju men Johan tyckte inte de va en bra idé då det skulle drabba honom också som följd när jag skulle kliva upp den tiden. Så det fick bli en middag istället, det är ju okej!





Tack alla inblandade för en mycket trivsam kväll med allt som ingick,
nu är det tydligen någon som måste diska. Konstaterat att Tacos är döden om man inte äger en diskmaskin.. men jag har ju en bil :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback