RMI.

2011-01-16 14:01:42 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


Rätt Mental Inställning.

Skippa negativa tankar, bestäm dig för att se saker som vid första anblicken verkar vara klara minus som halva plus istället.

Förstå vad du vill, skyll inte på omständigheter eller yttre faktorer. Många vet nog mer om vad de inte vill än vad de vill. Det är aullt möjligt att uppnå dina drömmar, men du når dom inte utan lite arbete.

Få mod att förändra, förändringar får mig att växa. Om du aldrig satsar kan du heller aldrig vinna.

Lär dig ta motgångar, vänta dig det bästa, men inse ocksåa tt livet bjuder på motgångar.
"När livet bjuder dig en citron kan du åtmistånde tillsättta socker och göra saft av det"

Casha in, om du har en positiv grundinställning blir du en roligare partner/kompis/kollega. Människor kommer vilja umgås med dig och ni kommer lyfta varandra. Hur kul är det att slå en hole-in-one om du inte har någon att dela det med? Jag tror att det är i samspelet med varandra vi blir till.

Det handlar om dig, jag tänker göra mitt liv till en suverän resa!


What you give becomes an investment that will return to you multiplied at some point in the future.



Alla behöver motivation ibland, jag delar gärna med mig av min energi till dig!


Vi gör det tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback