Undra?

2010-09-21 20:09:23 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


..hmmm.


Jag har funderat.. funderat på mycket när man ligger hemma i soffan.


Undra hur mycket man vet egentligen? Hur mycket man vet om sig själv, men framförallt hur mycket andra vet om en? Hur många som vet vem jag är, vad personer tänker på/om när dom tänker på mig?

Om jag tänker på hur mycket jag vet om människor som dom inte har en aning om att jag vet.. de måste ju vara samma sak tillbaka, eller?

 

Visst att man kan ha förutfattade meningar om människor omkring sig.. men jag vet saker som dom kanske helst inte vill att jag ska veta. Jag tror alla vet såna saker.. men frågan är fortfarande vad dom vet om mig?

Jag är nyfiken helt enkelt!!


Kan rekomendera gamaldags vaniljglass om man har ont i halsen..



Baby I know.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback