Underbar.

2010-09-29 22:00:16 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


..en känsla som är svår att beskriva.



Jag har en vän, hon är den bästa & jag älskar henne mer än jag tror hon vet. Men jag ska berätta det mer ofta för henne! Hon förtjänar att få veta det varenda dag i hela hennes liv!


Veckan har flugit iväg, imorgon är det Torsdag redan. Idag har jag haft komunikationsutbildning hela dagen det var hur kul somhelst! Kvällen fick spenderas på Rosvalla & hockeymatch.. trevligt!

Helgen är redan full med undantag för några timmar kanske.. längtar redan.


Har två nya saker pågång.. två stora saker! Hoppas att allt går bra för mig. Hihi.


Sen finns det andra saker som bara endel får veta, alltså inget att ta upp här.. men jag har det Bra!! Lita på det.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback