Luckey.

2010-09-22 15:05:20 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


..luckey me.



Idag mår jag ganska bra.. febern har gett med sig & jag längtar tillbaka till jobbet!

 

Endel människor har mer tur än andra.

Jag är en sån människa, för jag har dom bästa runt omkring mig! Alla mina vänner, familj & några andra som gör att det blir lättare att finnas till här på jorden.  Jag har också tur som får jobba med något som jag verkligen tycker om. Har jättebra arbetskamrater och gillar helt enkelt att gå till jobbet på morgonen.

Nu när jag vart sjuk så längtar jag tillbaka till jobbet & dom dagliga rutinerna!!

 

Nu samlar jag styrka inför morgondagen.

 

 

I got the power.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback