Okej?

2010-12-01 19:17:59 Everyday life.
» Kommentarer(1) «


..Det har hänt något som jag inte förstår?


Jag vill så gärna förstå men jag får ingen ordning på något, du måste hjälpa mig för jag saknar dig!




Fort går det! 1 December idag, på lördag ska jag flytta då kommer Mamma och Peter hit och agerar fytthjälp till mig. Längtar efter dom!! Har inte träffats sen i Maj.. väääldigt länge sedan tycker jag.

Min dator tackade för sig för en vecka sedan, så nu har det kommit en ny hem till mig. Den gillas skarpt! En helt ny värld har öpnnat sig och jag slipper allt strul med den gamla. Jag kommer jobba vidare på If även i framtiden vilket känns klockrent, det händer lite här!


Hade en rolig helg med en sväng till Jönköping och annat smått och gott!

Nu till packning.. gillas mindre mycket..


. Jag gillar mig, gör du .


Kommentarer
Postat av: emelie

visst gillar jag dig!! :)



hej förresten på dej kvinna! hoppas allt är bra?! ber om ursäkt för att jag varit så förbannat dålig på att höra av mig. haft mycket i huvudet liksom. dålig bortförklaring, men ändå.. sant!

kan väl höras by the phone some day. saknar din röst :)

ha det bra, puss och kram

2010-12-06 @ 19:22:22
URL: http://emelielennartsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback