For bitter.

2010-12-19 13:57:26 Everyday life.
» Kommentarer(1) «


..or worse.


Med riskt för att låta tjatig, men TACK Emelie för att jag fick ringa o väcka dig idag, jag behövde det!
Plötsligt hade 1,5 timme gått o jag vet inte om jag känner mig starkare än innan men det känns iallafall bättre.

Bitter? Lite kanske, människor är människor men varför allt springande runt om allt hela tiden? Inte konstigt att världen är som den är när man ska smyga runt o säga en massa kryptiska saker istället för att säga det som finns innuti. Jag är inte bättre än någon annan i det avseendet men jag försäker iallafall.

Worse? Problemet är bara när man gör det så är man rätt ensam för det är ingen annan som gör likadant o då blir det fel iallafall.    Let me be a simple cind of man.  Jag har prövat o det funkar inte.


Glad, gladare, gladast.. Jag o Marie gick all in igår o det gjorde vi bra!


. I want to be something you understand .


Kommentarer
Postat av: emelie

anytime :) var självklart ett underbart sätt att vakna på!! fortsätt vara madde och gör precis det du känner för. allt kommer lösa sig precis som det ska tids nog.. och det kommer bli fucking awesome!!

ha det underbart, hörs snart igen :)

pussar, kramar o kärlek

2010-12-19 @ 21:23:09
URL: http://emelielennartsson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback