Everywhere.

2010-12-12 13:45:50 Everyday life.
» Kommentarer(1) «


..you go, perfection.


Tyler Hilton - Glad.


Söndag, söndag.. söndag?
Jag vinterstudion & nyhetsmorgon, vi är ganska tighta alla tre i helgen har de vart mina bästa vänner.

Sovit funderat & fixat är vad jag har gjort i helgen, har det gett resultat? Näe det skulle jag inte påstå, känns fortafarnde som det gjorde sist jag kände efter.

Jag & min vän Carro skulle behöva byta lite, men det fick man tydligen inte välja, det tycker jag är orättvist på något sätt? Fast hur kul skulle det vara om man alltid fick som man ville! Snart får jag iallafall träffa henne igen, om exakt 11 dagar & 46 minuter sådär, om mitt huvud fått ihop allting rätt.



. Well arn't you glad? .


Kommentarer
Postat av: Carro

Min sötaste :) Som jag saknar dig, men snart ses vi, äntligen!! Älskar dig!

2010-12-12 @ 23:53:50
URL: http://carolinmann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback