Enjoy!

2010-12-07 19:04:31 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


..Emelie Lennartsson jag säger bara det! Vilken kvinna!

Hon skrev massa fina ord om mig igår och det gillar jag henne för. (Naturligvis är ingenting en överdrift allt sätmmer) Check it out.

Jag kan bara säga Right back at you darling!


Annars då? Jag har flyttat.. trivs som fisken i vattnet. Äntligen har jag ett stooort köksbord och en hall. Tänk att man kan vara så glad för en sådan sak? Sjukt.. Mamma och Peter vart här i helgen och hjälp till med massa saker, jag är dem evigt tacksam för detta!

Jag mår allmänt bra fast det är kallt, ville inte kliva upp ur sängen imorse, det var jobbiga steg!



. I want to drown in your eyes .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback