Vita godisar.

2014-03-10 21:37:05 Inredning.
» Kommentarer(0) «



Ja? Det är väl helt normalt att köpa endast vita godisar?!
Dom är iallafall goda :) (och fina)!

Vad gör ni ikväll? Vi har fastnat för en serie, Musketörerna. Riktigt bra, så vi ligger som två sälar i soffan just nu! 
Har gjort en morgon smoothie till frukost imorgon, köpte nämligen en ny bländer! Mer om det kommer imorgon! Recept och en bild såklart :)

Fick en liten puff i ryggen av min vän Matilda Törnqvist att jag var för dålig på att blogga så nu tar jag mig i kragen! Kolla in hennes blogg också, grym tjej och en av mina bästa vänner ❤️ 
tillevill.wordpress.com (kan inte länka på snabb inlägg, men det är värt att kika in. Varje vecka nya tips från henne!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback