2013 -Första halvan.

2014-01-04 12:36:59 Everyday life.
» Kommentarer(0) «


 
Ett av mina löften i år är att blogga mer. För min familj och mina vänner! Jag har vart riktigt dålig på det 2013 och vill bli bättre på det 2014. Börjar därför att blogga om en summering för 2013.
 
Året började med mycket snö, bilen är ifrån Alnö hemma hos mamma. Vinåret till Istanbul på en mamma/dotter resa i början på Februari, var riktiga turister och var till blå moskén och gick på turkiskt bad. Vi shoppade kläder på största inomhus marknaden och drack vin.
 
 
 
Sedan an fortsatte vi till fjälls. Vemdalen med nästa hela familjen.
Vi hade grymt väder, skidor och gott hela veckan.
 
 
 
 
Inte lång så var vi till Egypten för första gången, bästa resan jag har gjort tror jag. Vi bodde i en villa med egen pool, när man har egen pool blir man bortskämd.. Underbart väder hela veckan, nästan lite för varmt.. Någon dag var det 34 grader, men vi klagade inte!
 
 
Vi var vi var och såg finalen i hockey VM i Globen, när vi köpte biljetterna så hade vi såklart ingen aning om att Sverige skulle spela finalen. Sverige vann och det var en jättehäftig upplevelse! Vi var på konfirmation i Småland för Johans kusin och tittade till husen där nere..
 
 
Sedan sedan kom fasters andra lilla tjej till världen, Lykke föddes och jag har numera två underbara syskonbarn!
Midsommar skulle också firas, ute i Nyköpings skärgård tillsammans med bästa vännerna, Anna, Robin, Mathilda, Martin, Johan, jag och naturligtvis lilla Melwin!
Vi började renovera köket också.. Kändes som ett evighets projekt, men oj så nöja vi blev när det var klart!
 
 
 
Fortsättning följer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback